Wednesday, January 6, 2010

mati aku tak kerja2

huhuh
orang pun pelik naper aku tak kerja2.. adakah aku nungu aku punyer digree.. urmmmmm
mungkin sbb tu jugak kot.. tp aku dapat jek tawaran yang tak memerlukan digree tp urmmm entahlah...
dok umah jek kot tolak tanah tambak belakang umah aku, tu jek la kerja yang ley kuokan peloh aku dari aku duduk jek...banyak jugak la tanahnya.. da nak dekat sebulan aku kerja kan, tolak kai kete sorong.. sehari 2 - 5 kete... bukan dekat cek akak.. setiap tolakn g balik mau2 300 meter..masuk 4 tolakan dan 1 KM...tp tak tahu arrr tak kurus2 gak aku ni...

org len lak bising aku tak kerja2 parent aku tak bising pun...hehhe,,nape tah mereka ni risau sangat..tp tak perlak..bgus la tu..urmmm
aku dapat banyak tawaran antaranya guru kat segamat sek men segamat, sek men arab, sek men kat perlis, di tawarkan jugak lec kat perlis..penyelia ...aiiiiii tp entahlah..lom sampai seru.. dok umah jek la..baca2 apa yang patut







(tempat mencari idea dan download movie..hehhe)
namun apa yang aku nnty insyaAllah allah akan mudahkan..korang tolong la doa tok aku..
hajat aku nak dok dekat jek ngan parent aku..yelah adik beradik da 4 orang jek
abg aku dabeli umah da kat yong peng baru 1 jan 2010 ritu pindah.. akak aku memang da dok p.gudang da..
aku ni tak tahu.. aku ngah menantikan tawaran kat tempat aku jek ni..mudahan Allah bntu aku tok aku dapat kerja tu.. aku nak sangat dekat ngan parent aku..jika aku insyaAllah dapat jawatan itu aku terpaksa kuburkan cita2 aku tok sambung kat UM  fulltime, tak pon aku amik pjj jek.. tp aku akur laaa pjj tak semantap fulltime.. tak pon akak aku saran aku amik urrmmmm   human resaurse buat kajian tentang perubatan islam..haaaaa mcm best,, ye la buku rujukan banyak..sbb abg ipar aku ni memang perawat perubatan islam dan dr homeopathy...mungkin sedikit sebanyak dapat membantu aku..insyaAllah.

mudahan Allah mudahkan urusan kita semua dalam mngejar cita2 kita...kita semua merancang Allah yang menentukan

No comments:

Post a Comment

celender

u tube aku

u tube aku suke- U are in the million

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP