Sunday, January 31, 2010

handy cam, 8 gige 30x zoom

keboringan aku semakin mendadak-dadak.., da tak tahu da apa yang aku nak nulis.. sehingga ini aku masih menunggu jawapan dari MSD group.. uwawawawa.. bila nak paggil temuduga.. sepatutnya rabu ni tp atas sbb2 yang tidak dapat di elakan kene tangguh lagi..aku memang minat sangat dalam bab2 eletronik komputer,
walaupun aku ada digree dalam islamic jurisprudance(syariah islamiyah)universiti al-azhar,namun cita2 aku tok jd engginier komputer tetap bersemadi dalam jiwaku..aku dapat sijil kemahiran komputer,software hardware basic sucurity dari syarikat ADN MINDA (syarikat komputer dyang berpusat di BP) di atas kebolehan dan kemahiran aku dalam bidang komputer,time kasih kepada kat fasiha selaku pengurus ADN MINDA kerana membantu aku untuk surat sokongan kepada MSD group, ada jugak org mempertikaikan aku kerana aku dalam bidang syariah tp lari ke bidang komputer, bg aku tak per jnji minat pada bidang tersebut ada dan semangat pada bidang tersebut, kalo da tak minat soh apa pun tak ley..mudahan Allah mudahkan urusan aku amien..

 
ni aku nak cite handy cam... murah jek dalam 900 dolar sing jek..eiii entahlah sbb apa aku nak cite menatang ni ..lantoq laaa, korang tgk la sendiri.. aku malas nak cite
 kecik dan smart laa..boleh suke suki aku nak nak bawa dalam beg gedjet aku.. aku baru jek ilang mp3 sony 1 gige, aku letak kat kete..mana tah gaib menatang tu.. dalam kete ..sat aku aku cari2 da ilang

ciri2 menatang ni 
8 gige boleh sampai 32 gige
video camera 2 jam with full batery
30x zoom 1500x digital
gambar HD video
full batry boleh 200 minit rakaman

No comments:

Post a Comment

celender

u tube aku

u tube aku suke- U are in the million

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP