Friday, June 12, 2009

psp...


huhh fist kat sini aku nak cite tentang psp yang aku ada...
psp is short 4 play station portable....
semenjak mula di keluarkan jaman 2006 psp kini merangkumi banyak perubahan..memang canggeh wei psp..koworang ley men game kat mana jek
psp ni dilengkapi dengan
1) korang ley men geme sharing online
2) video format mp4
3 cemre and album(ley web cam yang second model arr ada software skype)
4) mp3
5) memory card ley sampai 16 gige
6) ada pita tersendiri




psp jaman ni da baru ckt dulu fist model berat dan besar lor ni kecik ckt dan nipis di panggil slim psp..harga kalo yang slim ni dalam 750-1200 bergantung pada kehebatan psp yang ko nak arrr
ada yang 550 tp betry n carge ta ori..jgn beli cetak rompak bro..tak elok !!! beli yang ori baru puas ati
beda psp fist model n second model korang tgk sendiri kat bawah tu..mcm lain ckt


kalo ko nak hbat psp korang pasang memory card 16 n bubuh game yang hebat..kalo ko tgk game yang best2 mau hampir 2 gige ada yang 3 gige beb...kalo takat 16 gige tu ley masuk 5 jek game yang best2..hahhah
game2 psp korang ley dapatkan kat mana2 jek pusat kom tp jgn tertipu pastikan ada waranty..aku sendir jek ada 2 psp.1 fist model yang besar gaban tu and 1 lagi slim..haa saje ejk buat koleksi

1 comment:

celender

u tube aku

u tube aku suke- U are in the million

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP