Friday, June 12, 2009

men games


huhhh..aku sebenornya tak tahu nak isi apa kat blog aku yang nih
tp kali ni aku nka cite tentang geme yang baru aku pinjam nagn dak medic..
td pas jemaat aku memang da pasang hajat nak pi pinjam cd n dvd game..saje nka isi kekosongan hardis aku yang ada 960 gige..aku nak amik sekali game psp tp tak sempat lak..orangnyer banyak kerja..
aku sempat pnjam cd game n dvd games dalam 40 arr...tuk buat men cuti2 nih..aku nih tak layan pun game..saje kumpul2 buat koleksi..

aku masa cuti just tejemah kitab ckt2 n belajo nahu n saraf ckt ngan member indonisia kat sini..ye arr da nak alik mesia ..balik mesia bawa ilmu bukan bawa game..kalo org tanyer takkan aku nak jawab pasal geme..hehhehe

aku kalo minat pun game yang tembak2 yang simple2 jek..mcm counter strik(gini kot eja dier) aku memang tak geti arrr..ni pun aku ngah layan game ni yang gambo dier kat bawah


saje men lan online ngan member kat bilik sebelah...kalo men lan best ckt..mcm need 4 speed most wanted..huhh dapat men ramai2 gempak tuh...aku layan game yang simple jek td mcm aku cakap td temabk2..best2..bola seyes aku tak geti pernah gak cube tp payah arrr

seb bek laptop ni ley men manyak game,,aku upgrated rem 4 gige, hardis ckt jek ley arr buat geli2 (160 gige intenal,320 gige extenal) grafik card Gforce 9100,2.o gegaherz jek..accceeeerr AMD, ley arr layan gamee, game yang aku simpan pc dalam 60 arr kalo psp 80, kalo sapa2 nak bawa jek hardis 500 gige..hehehhe..

1 comment:

celender

u tube aku

u tube aku suke- U are in the million

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP