Thursday, February 4, 2010

membez aku

huhhh
sedih dan pilu ketika aku dapat msg  "salam beb. what uup! member da pi mesir dah balik tak ingat kawan sama2 mrempit dulu .. sedey siut.."
ni aku tak kenal pasti kat ner.. oooo senai la

adoyaiiii cemana deh aku nak ckp ..aku terus arr call member ni.. bukan tak ingat kawan tp apa eikk aku nak ckp.. aku mcm terasa bersalah ckt.. dulu kan aku rapat giler ngan member aku ni.. dari pi masjid sampai g dating sama2.. dari ngafal qural sampai g karoke kat susur sama2.. tp 1 tragedi ni bila kami semua dapat tawaran nak pi mesir member2 yang pi tanya kat aku sbb aku rapat ngan dier "aniff tak pi kerrr"... aku pun dgn selamber menjawab,, dier nak kawen da... semua aku jawab tu,,,termasuk bila mak aku tanyerr,,
 dia marah giler kat aku.. sejak dari tu arr kami da kurang ckt...hubung2 tp gitu2 jek..

alhamdullilah beliau da ngajar sek arab kat muo,, da kawen da bulan 12 ritu,, aku tak pat g kerana aku ada projez len.. huhh..terkilan gak ,,member yang len semua ada,,tak per arr ty dia ada baby aku bg hadiah la lakkk..

td dia bg msg kat aku.. tibe2 mengimbau kembali kenangan pahit manis...
perkataan yang best aku ngan dier
"CANGGEH"
"GASAK"
apa2 arr lagi
ngan lec "ustaz rasid lahu bekas lec UKM masa rehesel konvo"
thankz beb sbb hubungi aku... aku bukan tak nak contak ko.. tp urmmm segan pun ada... yelahhh.... mana2 arr.. mudahan uhwah ni terus terjalin hendaknya.. caya beb..
mudahan Allah mudahkan urusan kita semua..amien
 
study group"sweter aku, men Hp nokia engges anif"

No comments:

Post a Comment

celender

u tube aku

u tube aku suke- U are in the million

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP