Sunday, July 12, 2009

kereta terbang..jom tgk



sementara nak tggu air ada kat umah ni yang berkongsi ngan arab airnya sempat ag aku tgk the new creation kat tenet..apa yang terbaru..kali aku jumper kereta terbang..
bg aku kereta terbang ni org jepun dulu reka disign dier dalam cite atlramen, gaban Z, satria baja hitam, org jepun memang agak terer dalam animasi2 ni, tgk jek arr antara cite kartun yang best2 cth naruto,detektif conan, avatar, sinchan. pokemon,pastinyer cite2 sebegini banyak di komputer2 anda yang berusia 15-30 tahun, ada member aku yang da ada femly da isteri dan 4 anak pun tgk gak, kan pernah dulu masuk peper yang hatuk2 pun tgk pokemon 730 tv 7.hehe, hebatkan animasi orang jepun, n korang bayangkan cite doremon tu pada tahun 1970an depa da buat kat mesia kalo tak sialp aku tahun 90an baru di tayangkan...20 tahun kite di belakang jepun


bagi aku rekaan tuk kereta terbang ni dah lama..sejak ada kepal terbang di reka oleh Wilbur dan Orville Wright manusia cube merubah kereta yang sedia ada untuk menjadi alat 2 alam yang berada di darat dan di udara..jika kenderaan yang berada di darat dan di laut agak mudah di cipta kerana di darat dan di air tidak terikat pada graviti, bahkan di udara ia amat memerlukan graviti dan kelajuan...berblik pada rekaan adik beradik Wilbur dan Orville Wright, huhh yang kau baca bukan men susah dier nak reka kapal terbang ni sampai pada satu hari dier nampak burung terbang pelahan n dier dapat idea dari situ..teknologi semakin canggih berubah rekaan sedikit demi sedikit dari kapal terbang telah berubah menjadi kapal angkasa..

kereta terbang jom tgk gambar ni..gambar kiri dan kanan saya..adalah mirip dengan kereta..tetapi kedua menpunyai yang berbeda
kereta terbang di sebalah kanan tidak memerlukan kelajuan untuk menghasilkan penerbangan mana di sebah kiri memerlukan kelajuan untuk memulakan penerbangan kerana ia mengunakan sayap untuk terbang , gambar kereta di sebelah kanan agak lambat untuk bergerak berbanding si sebah kiri..
bg aku arr jika kete ni benar2 ada ermm aku syorkan korang amik yang sebalah kanan sbb lebih safety ckt berbanding sebelah kiri, kan kite biase lihat iklan2 mat rempit "kelajuan membunuh"..di atas tema itulah aku syorkan pilih yang kanan..(kalo ada arr, tp pasti ada nnty)



di negara2 barat telah mula di majukan kereta yang boleh terbang ni untuk pengunaan sendiri di atas nama reka cipta..woooo boleh kaya oooo kalo kene ngan caranya..yelahhh seorang pereka mereka somthing n dier jualkan mender tersebut untuk di komesialkan sesuatu yang baru msty mahal dan msty ramai orang yang nka cube, mcm radio orang da tak pakai da radio jenama singer, tp semua orang nak try yang baru dari sony..mcm tu juga cite bionik arr kat tv3 tu..ada yang nak komersialkan mender tu tuk jadi kaye.hehhe..seyes..kite lihat jek orang yang terkaya kat dunia bilgete(gini kot eja dier), kalo tak silap aku keuntungan dier 6X ganda untung bersih negara kita..
aku memang minat mender ni...mak aku ckp "daus kalo ada kereta msty ley terbang kete dier nanty" amien ......
jom jadi pereka..tp sebelm tu kene jawab soalan ni link selamat mendcube


No comments:

Post a Comment

celender

u tube aku

u tube aku suke- U are in the million

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP